حسام حبيب والبودي جارد والبرستيج

"حسام حبيب غاوي منظرة .. ده فاكر نفسه عايش وسط عصابات شيكاغو .. أكيد ده لزوم البرستيج
تعليقات وانتقادات ساخرة بالجملة انطلقت على مدار الأسابيع الماضية في رد فعل على قيام النجم الشاب حسام حبيب بالإستعانة بأكثر من أربعة بودي جارات من أصحاب البنية الجسمانية الضخمة والعضلات المفتولة الذين يقومون بمرافقته أينما ذهب سواء في الحفلات أو الأماكن العامة وغيرها.هذا المشهد أصبح مثار استياء الكثيرين سواء من الجمهور أو مرتادي الأماكن التي يتواجد بها حسام حبيب.
الطريف أن حسام حبيب قرر تغيير طاقم الحراسة الخاص به منذ فترة والذي كان يتكون من شخصين فقط واستبداله بالفريق الجديد لأسباب مجهولة لكن الشيء الذي يؤكده العديد من الناس أن حسام حبيب قد أصابته عدوى حب الظهور نتيجة إصراره على اصطحاب هؤلاء البودي جاردات الذين يثير مظهرهم الذعر في كل مكان يذهب إليه.
السؤال هو: هل يوجد في حياة حسام حبيب ما يمثل خطراً داهماً إلى هذا الحد؟ أم أن هناك تهديدات خفية لا يعلمها إلا هو أدت إلى لجوئه إلى تشديد الحراسة عليه بهذا الشكل؟
أم أن كل ما يقال حول رغبة حسام حبيب في المنظرة واستكمال مظاهر البرستيج هو السبب الحقيقي وراء هذا السلوك
من تعليقات القراء
بيشتغل اية بقى حسام حبيب دة
( يعنى كسيب )


**************
مين حسام حبييب علشان يجيب بودى جاردات علشان برستيجة
هو فاكر نفسة عمرو دياب

*******************
واللهى يا حسام مهما يكرهونى فيك استحاله انى اكرهك لانى بحبك مووت ولانك انت صوووت فقىء جدات وصوفت وليك استايل جامد وليك كاريزما جامد اوى على المسرح وربنا يوفقق ومش تسمع كلام لحد وبعدين وهما مالهم ان شالله الشعب المصرى كلوا يمشى وراك انت حر دى بس غيره مش اكتر بيغيرو من لوون عيوونك يا حساام مش تااخد فى باالك sherif almaz

**************هى طلبت معاك بودى جاردات اوى كده
انت هتعمل فيها ممدوح عباس
وبعدين الصورة غريبة اوى
انا حاسس انك قاعد بتغنى فى الدرة *******

***********
انا احب اعلق على ظاهرة انتشرت فى الشوارع ,,, تلاقى شباب ماشية نافخة عضلاتها ولابسين بادى ضيق علشان تبان عضلاتهم

بصراحة شكلهم وحش جدا

ومعظمهم بيخدوا منشطات وحقن ,,, رغم خطورتها

No comments: